1С ծրագրի ադմինիստրատոր
  • Պարտականություններ՝
    • Ծրագրում աշխատակիցների կատարած գործողությունների վերահսկման և գործող գործընթացների համեմատման աշխատանքներում մասնակցություն:
    • Ծրագրում նոր անուն ապրանքների ստեղծում, գոյություն ունեցող անվանումների խմբագրում:
    • Արտադրական գործընթացների նկարագրում և անհրաժեշտ հումքի մուտքագրում:
    • Ծրագրային խնդիրների բացահայտման և լուծման գործընթացներում աջակցություն:
    • Ծրագրի օգտագործման օպտիմալացում:
    • Աշխատանքային պարտականություններից բխող այլ գործառույթներ:
  • Պահանջներ՝
    • Բարձրագույն կրթություն (ցանկալի է տնտեսագիտական):
    • Հայերեն և ռուսերեն լեզուների գերազանց իմացություն:
    • MS Office փաթեթի իմացություն:
    • Ճկուն, վերլուծական մտածողություն:
    • Թիմային կողմնորոշում:
  • Մենք առաջարկում ենք՝
    • Կայուն աշխատանք:
    • Կարիերայի և մասնագիտական աճի հնարավորություն:
    • Վերապատրաստումներ և թրեյնինգներ՝ կազմակերպված ընկերության կողմից:
    • Կորպորատիվ զեղչեր մեր արտադրանքի գնման դեպքում:
    • Համատեղ կորպորատիվ միջոցառումներ և երեկույթներ:
    • Աշխատանքային գրաֆիկ՝ 09.00-17.30:
    • Աշխատանքային հարաբերությունների կառուցում համաձայն ՀՀ աշխատանքային օրենսգրքի:
Մենք փնտրում ենք եռանդուն, հավակնոտ մարդկանց, ովքեր հետաքրքրված են իրենց մասնագիտական զարգացմամբ։

Ուրախ կլինենք տեսնել ձեզ մեր ԹԻՄՈՒՄ:


Հետաքրքրված անձինք կարող են իրենց ինքնակենսագրականն ուղարկել hr@arides.am էլ. հասցեին

Կապվեք մեզ հետ ցանկացած հարցով
Միշտ ուրախ ենք ձեզ աջակցել
Սեղմելով կոճակը, Դուք համաձայնում եք անձնական տվյալների մշակմանը և համաձայնում եք Գաղտնիության քաղաքականությանը